مرجان محتشم :به روابط نامشروع تن ندادم،حذف شدم!!!!!!!!!!!! - ****شهدا شرمنده ایم**** شهدا شرمنده ایم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوقات شرعی
امروز : جمعه 103 فروردین 10
u ****شهدا شرمنده ایم****

هرگاه دانش انسان افزون شود، بر ادبش افزوده و بیم وی از پرودگارش، دو چندان شود . [امام علی علیه السلام]

:: خانه

:: مدیریت وبلاگ

:: پست الکترونیک

:: شناسنامه

:: کل بازدیدها: 232483

:: بازدیدهای امروز :12

:: بازدیدهای دیروز :28

vپیوندهای روزانه

سایت مراجع معظم تقلید و علماء شیعه [154]
بهترین یادگاری [237]
بروبچ قمی حالشو ببرن [209]
فارسی نگار [80]
کانون هادیان امت (مسجد امام هادی قم) [115]
.: جدول لیگ برتر :. [162]
دیکشنری [158]
استقلالیها [542]
ایران ورزشی [159]
روزناما خبرورزشی [227]
به لحظه ترین اخبار فوتبال ایران [164]
هیئت انصارالمهدی [218]
جگر داری بیا تو [482]
[آرشیو(13)]

vدرباره من

****شهدا شرمنده ایم****

مدیر وبلاگ : مهدی بهمنی[186]
نویسندگان وبلاگ :
داداش کوچولو
داداش کوچولو (@)[8]

عبدالله
عبدالله (@)[22]


گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه ، و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست

vلوگوی وبلاگ

****شهدا شرمنده ایم****

v لینک وبلاگ دوستان

دشت جنون
اس ام اس عاشقانه
بنده ی خدا
یک کلمه حرف حساب
اردبیل شهری برای همه
دوباره سبز می شویم...
نور
جاده خاطره ها
بانک مقالات روانشناسی
صفحات انتظار در فراق گل نرگس
سوز و گداز
طلبه میلیونر
کشکول
حسن تنهاترین سردار دنیاست
.: شهر عشق :.
پر شکسته
* امام مبین *
منتظر ظهور

v لوگوی وبلاگ دوستان
















vفهرست موضوعی یادداشت ها

فناوری اطلاعات[116] . موبایل و ترفند[5] . فوتبال[3] . عکسها و تصاویر جالب[2] . ترفند[2] . کامپیوتر[2] . ویندوز[2] . کامپیوتر . کلیپ بورد . کفش . مایکروسافت . مجتبی جباری . مرورگر . نرم افزارهای عیب یابی . همجنس‌بازی . واعظی آشتیانی . وسواس . ترفندستان . حافظه . روسپیگری . سکس . سوسک . سیستم عامل . شهادت . شهدا . شیطان . عجیب‌ . عطار . عید غدیر خم . غزه . فاطمه معصومه . فراکسیون . فوق العاده . فیلمهای سکسی . قطبی . SMS . آبی . استقلال و منصوریان و امیر قلعه نویی و داش علی منصوریان . اسقلالی . اعتیاد . اعیاد و عزاداریها . المپیک . المنتظر . امام رضا(ع) . امام صادق . امیر قلعه نوعی . اینترنت . اینترنت اکسپلورر . بسیجی . بیت‌المال . پرسپولیس . تجاوز جنسی .

vمطالب قبلی

فمژناوری اطلاعات
دانشگاه مجازی
ایمیل و اینترنت
عکسها و تصاویر جالب
مذهبی
عاشقانه
اجتماعی
ورزشی
مناسبتها
متفرقه
اس ام اس
داستان و مطالب جالب
علمی
سیاسی

vآهنگ وبلاگ

vوضعیت من در یاهو

یــــاهـو

vاشتراک در خبرنامه

 

! مرجان محتشم :به روابط نامشروع تن ندادم،حذف شدم!!!!!!!!!!!!

یکشنبه 91/4/11 :: ساعت 10:47 صبح

مرجان محتشم :به روابط نامشروع تن ندادم،حذف شدم

مرجان محتشم

مرجان محتشم متولد 13 اسفند 1348 تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. در سال 1376 وارد عرصه بازیگری شد. بهشت گمشده اولین کارش بود. عمده شهرت او، به دلیل ایفای نقش در سریال پس از باران و در نقش شهربانو بوده است.

 

 

حرفهای مرجان محتشم بار دیگر از پشت پرده های فساد در سینما حکایت دارد و بسیار نگران کننده است.

مرجان محتشم در حالی از فساد سینما می گوید که وی تا کنون سعی داشته اثبات کند که می توان در عرصه سینما و هنر فعال بود اما تن به هر کاری نداد.

 

محتشم چندی پیش به زیارت خانه خدا رفت و پس از بازگشت حال و هوای آن سفر را اینگونه توصیف کرد: ” من همیشه آرزوی این را داشتم که به زیارت خانه خدا بروم و دائم موقع دعا کردن با خودم می‌گفتم، یعنی من لیاقت و شایستگی این را دارم که به زیارت این مکان مقدس بروم؟‏‏ ‏

در حالی که 5 ـ4 روزی از بازگشت او از خانه خدا نمی‌گذرد و او هنوز در حال و هوای آنجا به سر می برد‏، ادامه می‌دهد: شب تولد امام رضا بود که از دفتر امور سینمایی با من تماس گرفتند و از من پرسیدند که آیا دوست دارم که مکه بروم یا نه؟ این دعوت خیلی اتفاقی بود من که مدت‌ها بود منتظر چنین روزی بودم، علی‌رغم کسالتی که داشتم مشتاقانه پذیرفتم و به زیارت خانه خدا رفتم.

مرجان محتشم

خیلی عجیب است اگر بخواهم از حال و هوای آنجا برای شما بگویم، چون اصلا قابل توصیف نیست و فقط کسانی که این سفر ملکوتی را تجربه کرده اند این حس را شاید بتوانند درک کنند.

آنجا که هستی همه چیز برای آدم بی‌زمان و بی‌مکان می‌شود و حتی اگر در بدترین شرایط جسمی هم باشی فقط به عبادت فکر می‌کنی و به این‌که اعمالت را چگونه به بهترین نحو به انجام برسانی. آنجا که بودم تب 40 درجه داشتم و بارها زیر سرم رفتم، ولی هیچ کدام از اینها مانع از انجام اعمالم نشد و من بهتر از هر زمانی به عبادت پرداختم. من آرزو می‌کنم که این لحظات را همه تجربه کنند و همچنین امیدوارم این حس و حال همیشه برای من باقی بماند تا بدون هیچ قصوری بتوانم به فعالیت‌هایم ادامه دهم.”

حال این بازیگر سینما سخن از نگرانی مشترک همه مردم می زند. مردمی که به اصول فرهنگی و اخلاقی خود بیش از شهرت اهتمام می دهند.

مرجان محتشم

محتشم می گوید: بعد از 8 سال سکوت مطلق در سینما ایران نظرم را درمورد ابزار ماندگاری در عرصه سینما متاسفانه ارتباطات برخی بازیگران با عوامل فیلم می دانم، البته فکر می کنم سکوت 8 ساله من پاسخ مناسبی به این سوال است.

مرجان محتشم بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگوبا باشگاه خبرنگاران، درباره ابزار ماندگاری یک بازیگر در عرصه سینما اظهار داشت: کسانی در سینمای ایران قدرت کاذب بدست آوردند که لیاقت ماندن در این عرصه را نداشتند و برخی که مردم دوستشان دارند از صحنه حذف می شوند در واقع یکسری قربانی ماندگاری گروه دیگر می شوند.

محتشم با بیان اینکه من نان موقعیتم را نخوردم افزود: من در اوج موقعیت کاری ام در مصاحبه های مکرر بیان کردم که به صورت مداوم کار نخواهم کرد، به دلیل اینکه به هر قیمتی حاضر نیستم در عرصه سینما باشم با اینکه عاشق کارم هستم.

محتشم تاکید کرد: محبوبیت بین مردم چیزی نیست که بتوان به راحتی آن را بدست آورد ولی متاسفانه برخی ستارگان به دلیل ابزار شدن و ارتباطات غیراخلاقی که باعث شرمندگی و تاسف است محبوب شدند که به اعتقاد من این محبوبیت نیست.

وی ادامه داد: چرا مرجان محتشم به عنوان یک بازیگر بدون حاشیه و کسی که اکثریت مردم از هر قشر و تیپی اعم از جامعه مذهبی و یا جامعه مدرن و … قبولش دارند و باید به خاطر اعتقاد به خدا و نپذیرفتن یکسری روابط غیراخلاقی از جامعه هنر حذف شوند و انگ مغرور بودن را بخورد؟!

 

محشتم افزود: من از مرجان محتشم بودن ضربه خوردم زیرا برای من پارامتر های اخلاقی مهم تر از هر موضوع دیگری است حتی به قیمت 8 سال سکوت و مدت ها جدایی از کاری که دوستش داشته باشم و به خاطر این دل آزردگی ها حاضر به ادامه فعالیت در عرصه سینما با این وضعیت نیستم.

بازیگر سریال «پس از باران» ادامه داد: همانطور که گفتم جایی برای کسانی که بخواهند با اعتقاد به خدا در عرصه ی سینما فعالیت سالم داشته باشند نیست و متاسفانه برعکس کسانی که تن به ارتباطات نامشروع می دهند در این عرصه بالا می روند.

وی با بیان اینکه این روزها با یک بیماری دست و پنجه نرم می کند درباره شرایط بیمه خود گفت: من حتی در حال حاضر یک دفترچه بیمه هم ندارم و اکنون با این شرایط گاهی از طریق طراحی داخلی ساختمان امرار معاش می کنم و از طرفی حتی نوشته های من هم به دلیل مرجان محتشم بودن چاپ نمی شود.

وصف متفاوت محتشم از سینمای ایران و خانه خدا نشان از حقیقتی است بسیار نگران کننده و آن اینکه سینمای ما تا چه از اصول و ارزشهای اسلامی و الهی فاصله گرفته است که یک بازیگر زن در حریم الهی با تب 40 درجه احساس آرامش می کند اما در سینمای مدعی اخلاق ، دلگیر و احساس ناامنی او را به وحشت می اندازد.


¤نویسنده: مهدی بهمنی

? نوشته های دیگران()


! لیست کل یادداشت های این وبلاگ