ورزشی - ****شهدا شرمنده ایم**** شهدا شرمنده ایم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوقات شرعی
امروز : پنج شنبه 103 اردیبهشت 6
u ****شهدا شرمنده ایم****

بسی دانشمند که نادانی اش او را کشته و دانشی که به همراه داشته، وی را سودی نبخشیده است . [امام علی علیه السلام]

:: خانه

:: مدیریت وبلاگ

:: پست الکترونیک

:: شناسنامه

:: کل بازدیدها: 232916

:: بازدیدهای امروز :53

:: بازدیدهای دیروز :30

vپیوندهای روزانه

سایت مراجع معظم تقلید و علماء شیعه [154]
بهترین یادگاری [237]
بروبچ قمی حالشو ببرن [209]
فارسی نگار [80]
کانون هادیان امت (مسجد امام هادی قم) [115]
.: جدول لیگ برتر :. [162]
دیکشنری [158]
استقلالیها [542]
ایران ورزشی [159]
روزناما خبرورزشی [227]
به لحظه ترین اخبار فوتبال ایران [164]
هیئت انصارالمهدی [218]
جگر داری بیا تو [482]
[آرشیو(13)]

vدرباره من

****شهدا شرمنده ایم****

مدیر وبلاگ : مهدی بهمنی[186]
نویسندگان وبلاگ :
داداش کوچولو
داداش کوچولو (@)[8]

عبدالله
عبدالله (@)[22]


گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه ، و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست

vلوگوی وبلاگ

****شهدا شرمنده ایم****

v لینک وبلاگ دوستان

دشت جنون
اس ام اس عاشقانه
بنده ی خدا
یک کلمه حرف حساب
اردبیل شهری برای همه
دوباره سبز می شویم...
نور
جاده خاطره ها
بانک مقالات روانشناسی
صفحات انتظار در فراق گل نرگس
سوز و گداز
طلبه میلیونر
کشکول
حسن تنهاترین سردار دنیاست
.: شهر عشق :.
پر شکسته
* امام مبین *
منتظر ظهور

v لوگوی وبلاگ دوستان
















vفهرست موضوعی یادداشت ها

فناوری اطلاعات[116] . موبایل و ترفند[5] . فوتبال[3] . عکسها و تصاویر جالب[2] . ترفند[2] . کامپیوتر[2] . ویندوز[2] . کامپیوتر . کلیپ بورد . کفش . مایکروسافت . مجتبی جباری . مرورگر . نرم افزارهای عیب یابی . همجنس‌بازی . واعظی آشتیانی . وسواس . ترفندستان . حافظه . روسپیگری . سکس . سوسک . سیستم عامل . شهادت . شهدا . شیطان . عجیب‌ . عطار . عید غدیر خم . غزه . فاطمه معصومه . فراکسیون . فوق العاده . فیلمهای سکسی . قطبی . SMS . آبی . استقلال و منصوریان و امیر قلعه نویی و داش علی منصوریان . اسقلالی . اعتیاد . اعیاد و عزاداریها . المپیک . المنتظر . امام رضا(ع) . امام صادق . امیر قلعه نوعی . اینترنت . اینترنت اکسپلورر . بسیجی . بیت‌المال . پرسپولیس . تجاوز جنسی .

vمطالب قبلی

فمژناوری اطلاعات
دانشگاه مجازی
ایمیل و اینترنت
عکسها و تصاویر جالب
مذهبی
عاشقانه
اجتماعی
ورزشی
مناسبتها
متفرقه
اس ام اس
داستان و مطالب جالب
علمی
سیاسی

vآهنگ وبلاگ

vوضعیت من در یاهو

یــــاهـو

vاشتراک در خبرنامه

 

! تیم فوتبال سازان راه قم تیم دیهیم اهواز را شکست داد

یکشنبه 87/1/11 :: ساعت 10:1 صبح

درهفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم کشوری فوتبال تیم سازان راه قم عصر شنبه در ورزشگاه یادگار امام قم با حساب سه بر یک از سد تیم دیهیم اهواز گذشت .

به گزارش ایرنا، نیمه نخست این دیدار با وجود حملات پراکنده دو تیم بر روی دروازه‌های یکدیگر بدون گل ، مساوی تمام شد.

در نیمه دوم این مسابقات در دقیقه ? ???مهدی یاسریان (مدافع دیهیم ) به اشتباه ضربه مسعود راشکی مهاجم سازان راه را وارد دروازه خود کرد تا اولین گل این دیدار به نام قم ثبت شود.

تیم قم بعد از زدن گل نخست بر حملات خود افزود و در دقایق ? ???و ? ???توسط علی ثابت و مسعود راشکی به دو گل دیگر دست یافت .

دیهیم در دقیقه ? ???در حالیکه مدافعان تیم قم به تصور آفساید ایستاده بودند تنها گل خود را در این مسابقه توسط احسان وکیلی به ثمر رساند تا نتیجه مسابقه رفت این دو تیم تکرار شود.

در این دیدار حامد نیکبخت ، نوید جاهدی ، رضا سعیداوی و پوریا گودرزی از اهواز و حسن بشیری از قم کارت زرد دریافت کردند.

سازان راه قم با کسب نهمین پیروزی خود در این مسابقات و ? ???گل زده و ? ???گل خورده ? ???امتیازی شد و دیهیم اهواز نیز با ? ???گل زده و ? ???گل خورده همچنان ? ???امتیازی است .

سازان راه قم قبل از این دیدار بعد از تیم‌های پیام شیراز، شهرداری بندرانزلی و فجر منطقه دو تهران در رده چهارم قرار داشت .

مهدی احمدپور هدایت تیم سازان راه قم و حسین اکبرزاده مربیگری تیم دیهیم اهواز را برعهده داشتند.

سازان راه قم هفته آینده در تهران به مصاف تیم فجر منطقه دو این شهر می رود


¤نویسنده: مهدی بهمنی

? نوشته های دیگران()

! با عرض معذرت از پرسپولیسیها

جمعه 86/10/21 :: ساعت 3:52 عصر

کمیته انضباطی(شاه حسینی حیا کن ، فوتبال ما رو رها کن)

آقای شاه حسینی در فرهنگ ما عدالت این گونه تعریف شده است:

 

****رعایت کردن راستی ، درستی و برابری****

 

حالا من چند تا داستان کوچک برای شما تعریف می کنم تا ببینیم عدالت یعنی چی؟؟؟

 

رییس کمیته انضباطی!!!!!!!!!!!!!!به سال گذشته بر میگردیم، سالی که شما بی رحمانه با سیاوش اکبرپور برخورد می کردید ، به عناوین مختلف او را محروم می کردید ، این در حالی بود که در دربی استقلال پرسپولیس وقتی الونگ بازیکن پرسپولیس او را زد، شما هیچ برخوردی با بازیکن قرمز نداشتید. حال در بازی های امسال به بازی پرسپولیس پاس نگاه می کنیم. بازیکنان پرسپولیس یکی پس از دیگری از زمین بازی اخراج می شوند و برای داور دست می زنند. ضربه ای که نیکبخت واحدی به بازیکن پاس زد اخراج مستقیم برای او در بر داشت، ولی شما حتی 1 جلسه هم او را محروم نکردید،ولی کریم باقری که فقط بازیکن حریف را هل داد و اگر داور آن صحنه را می دید به او کارت زرد نشان میداد ، محروم کردید.چرا؟؟؟؟دلیل آن کاملا واضح است ، کریم باقری در بازی با سپاهان از قبل محروم بود، ولی اگر شما نیکبخت و بادامکی را محروم می کردید اوضاع از این بد تر می شد. آیا این عدالت است؟؟؟؟آیا این عدالت است که محسن یوسفی که هیچ سابقه ای در کمیته انضباطی نداشته ، فقط به خاطر یک ضربه کوچک 3 جلسه محروم شود ولی بازیکن نفت ؟؟؟؟ آیا این عدالت است؟؟؟؟ آبا این عدالت است که وقتی عباس محمدی 4 جلسه محروم شد، 3 جلسه از محرومیت آن بگذرد ولی هنوز شورای استیناف برای تجدید نظر جلسه تشکیل ندهد؟؟؟؟پس چطور سال پیش که علی دایی با سر، شیث را زد، 3 جلسه محروم شد ولی 2 روز پس از اعلام رای ، شورای استیناف جلسه تشکیل داد و 3 جلسه به 1 جلسه کاهش یافت؟؟؟

میبینی؟؟؟میبینی چقدر از معنای عدالت فاصله گرفتی؟؟

 

به امروز می رسیم.رای بی سابفه در لیگ برتر.کسر 5 امتیاز از سپاهان!به خاطر حرکت تماشاگران این تیم. کاملا منطقی است که چون زندگی یک نفر خراب شده ، باید باشگاه را به طرز سنگینی جریمه کرد، ولی آیا جریمه باید طوری باشد که به سود تیم دیگری شود؟؟؟؟پس اگر این عدالت است چرا در بازی نیمه نهایی سال پیش که تماشاگران پرسپولیس از طبقه دوم استادیوم، به جایگاه طرفداران سپاهان سنگ پرتاب کردند وسر 2 نفر از آن ها شکست هیچ اتفاقی نیفتاد؟؟؟؟حتما باید جراحت وارده سنگین باشد؟؟؟آیا این است عدالت شما؟؟؟؟؟؟؟

 

حالا همه چی تمام شد، سپاهان را کاملا از کورس خارج کردی ، ولی نیم فصل دوم ، از آن استقلال است. فیروز کریمی تیمی ساخته که علاوه بر جام حذفی در لیگ هم مدعی می شود. تیمی ساخته که تو و امثال تو در آن فدراسیون خراب شده نتوانند کاری انجام بدهند. منتظر تیم ما باش!

 

استقلال به جز خدا و تماشاگرانش هیچ چیز ندارد ، و با همین 2 عامل قهرمان می شود

6oolyeo.jpg


¤نویسنده: مهدی بهمنی

? نوشته های دیگران()

! استقلال حجازی و ترفندهایش خارج از زمین فوتبال

دوشنبه 86/8/7 :: ساعت 8:44 صبح

 FARHADMAJIDI.COM 4.jpg

ردیف

تیم تعداد بازی برد تساوی باخت زده خورده امتیاز
1. پرسپولیس 11 7 4 0 22 12 25
2. سپاهان 8 6 1 1 17 10 19
3. صباباتری 11 4 6 1 10 7 18
4. برق شیراز 11 5 2 4 12 13 17
5. استقلال اهواز 11 4 4 3 19 16 16
6. ملوان 11 4 4 3 14 11 16
7. استقلال 11 3 5 3 15 14 14
8. پاس همدان 10 4 2 4 12 11 14
9. فجر شیراز 11 3 5 3 14 14 14
10. راه آهن 11 2 6 3 12 11 12
11. پیکان 11 2 6 3 13 13 12
12. سایپا 10 3 3 4 11 13 12
13. صنعت نفت 11 3 3 5 11 13 12
14. شیرین فراز 11 3 3 5 12 16 12
15. ابومسلم 11 3 3 5 10 16 12
16. مس کرمان 9 3 2 4 9 12 11
17. ذوب آهن 10 2 4 4 10 12 10
18. پگاه 11 0 5 6 5 14 5
خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال
باشگاه استقلال تهران در شکایتی به کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال ادعا کرده است که «جواد رزاقی راد» بازیکن تیم ابومسلم که در دیدار اخیر دو تیم به میدان رفته، دارای کارت پایان خدمت جعلی است و بر این اساس خواستار تغییر نتیجه‌ی دیدار مذکور شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال استقلال تهران که در هفته‌ی یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با تیم ابومسلم به تساوی یک بر یک دست یافت در شکایتی به کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال مدعی شده که مدارک پایان خدمت «رزاقی راد» جعلی است و حضورش به عنوان بازیکن در ترکیب ابومسلم نیز غیر قانونی است. بر این اساس استقلالی‌ها مدعی شد‌ه‌اند که باید نتیجه‌ دیدار مذکور نیز باید به آنها تغییر کند.


براساس این گزارش، جواد رزاقی راد که دو سال است، برای ابومسلم خراسان بازی می‌کند، متهم شده که کارت پایان خدمت یا مدارک منتهی به صدور کارت معافیت از خدمتش جعلی است و در این راستا نیز با قراردادش با ابومسلم دارای ایراد قانونی است.


رییس کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال نیز با تایید شکایت باشگاه استقلال علیه رزاقی و باشگاه ابومسلم تاکید دارد که پرونده برای اظهار نظر نهایی نیازمند بررسی دقیق و کار کارشناسی است.


عبدالرحمان شاه حسینی در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: براساس ادعایی که باشگاه استقلال مطرح کرده، پرونده‌ای برای «رزاقی راد» مفتوح شده است که نیازمند به بررسی کامل و کار کارشناسی دقیق است. نمی توان در حال حاضر اظهار نظر روشنی در این خصوص داشت.


وی افزود: 15 روز قبل و پیش از شکایت باشگاه استقلال نیز فردی در گزارشی رسمی به کمیته‌ی انضباطی اعلام کرد که در تهیه‌ی مدارک جعلی برای معاف شدن از خدمت رزاقی راد دست داشته است! در آن زمان نیز کمیته‌ی انضباطی رزاقی راد را برای پاره‌ای از توضیحات احضار کرد که وی از حضور در کمیته ‌ی انضباطی خودداری کرد.


شاه حسینی در مورد ادعای باشگاه استقلال مبنی بر تغییر نتیجه‌ی دیدار این تیم با ابومسلم گفت:‌ در حال حاضر این موضوع تنها یک ادعا است که پس از نهایی شدن رسیدگی‌ها در این‌مورد اظهار و نظر خواهد شد.


رییس کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اوایل هفته‌ی آینده با حضور رزاقی راد نشست کمیته‌ی انضباطی تشکیل خواهد شد تا پرونده به طور کامل بررسی شود.

 

حال و هوای گریه هست، وقتی برای گریه نیست!!!

شاید بدبین ترین هوادار استقلال هم نمی توانست پیش بینی این وضعیت را برای استقلال داشته باشد!!
تشتت فکری روی نیمکت استقلال و عدم مهره کارآمد در میانه میدان و عدم ثبات مدیریتی فتح الله زاده وفشار منتقدین و هوادران امیر قلعه نوعی و ... همه و همه فقط گوشه هایی از مشکلات استقلال است که به چشم می آید و اصلا هم احتیاج نیست تا حتماً آدم در درون باشگاه باشد تا این مشکلات را ببیند!!!

در این میان حداقل خود حجازی تصورش را نمی کرد که بعد از هشت سال دوری از استقلال انقدر بد بازگشت داشته باشد!!! شاید عدم هماهنگی بین بازیکنان و چند بهانه در همین منوال بتواند درمان موقتی بر افکار هواداران که هرروز جبهه بدتری در مقابل حجازی اتخاذ می کنند باشد ولی آنچه که مسلم است زنگ خطری است که حداقل خود فتح الله زاده آنرا به خوبی حس می کند!!!



چه خود فتح الله زاده هم می داند و بیاد دارد که این هوادار بعد از بازگشت وی به تیم برایش گوسفند زمین زد و برایش جشن گرفت و حالا این هوادار حداقل قسمتی از این مصائب را بر دوش وی می بیند و فتح الله زاده در حرکتی قابل پیش بینی اولتیماتومی به کادر فنی تیمش داد و اینبار جایگاه خویش را فدای رفاقت نکرد تا حداقل از دوش خویش سلب مسئولیت کند و توپ را به زمین ناصر حجازی بفرستد !! در این میان حرکت ناصر حجازی در مقابل خبرنگاران دقیقاً حاکی از عدم باور وضعیت فعلی استقلال توسط کادر فنی می داد !! چه آنکه حتی خود وی هم مسلماً نمی تواند باور کند که در موقعیت گل 6-5 از حریف بحران زده اش عقب تر بود و در درصد مالکیت توپ در شرایطی مساوی قرار داشت!!!

نگارنده تعویض های تکراری و بدون هدف را بزرگترین مشکل فعلی استقلال می داند !!! عدم تحرک در گوشه های استقلال که اتفاقا ً از بهترین های ایران هستند و تعویض های سریال وار مانند تعویض جباری و آمدن علیزاده در ده پانزده دقیقه پایانی فقط گوشه ای از اعتراضات هواداران و منتقدین به استقلال است .

از نظر این حقیر استقلالی که از نظر روحی در شرایط بدی قرار داردمی تواند با شکی درکادر فنی و یا در سیستم بازی به مسابقات بازگردد شاید یک برد پرگل و یا سه برد متوالی بتواند بازگشت خوبی به مسابقات قلمداد شود !!! و یا شکی مانند آوردن دستیاری خارجی مثل تکین دستیار سابق دنیزلی (( دقیقا همان شکی که با آمدن یونگ به استقلال زمان مرفاوی داده شد)) که بتواند رنسانسی در سیستم استقلال وارد کند !!!

آنچه که مسلم است این شرایط فقط و فقط بدست حجازی و هوادار درست می شود، شرایطی که استقلال در دوره کخ هم تا حدودی آنرا تجربه کرده بود !!!!
ای کاش هوادار استقلال به این شناخت برسد که برای تعویض مربی دیر است و استقلال به هیچ قیمتی نباید این فصل را بدون جام پشت سر بگذارد !!!
و ای کاش بجای اینکه هوادار استقلال از الان خود را نا امید و خسته قلمداد کند و قبل از مرگ سهراب شیون براه اندازد در استادیوم فقط استقلال را حمایت کند و با تشویق هایش برهانیی که شرایط روحی مناسبی ندارد را کمک کند و حداقل به حجازی بفهماند که تا آخر در پشتش ایستاده است و تا زمانی که وی سرمربی استقلال است مورد حمایت است !!! چون هوادار استقلال شخص پرست نیست!!!
هرچند دور از انصاف است که این وضعیت استقلال را عادی قلمداد کنیم ولی

در نا امیدی بسی امید است
پایان شب سیه سپید است

سخن کوتاه تر انکه این برهه از تاریخ استقلال هم رد خواهد شد و آنچه که باقی می ماند عملکرد و رفتار کادر فنی و مسئولین و هوادران در قبال مشکلات است ، انشالله که هیچکدام در سالهای آینده شرمنده رفتار امروز خود نشوند


¤نویسنده: مهدی بهمنی

? نوشته های دیگران()

! برهانی هنرمند است

شنبه 86/7/28 :: ساعت 11:19 صبح

مربی تیم استقلال پس از پیروزی مقابل پگاه گفت: در این مسابقه بازی کاملا دست استقلال بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پگاه بزنیم.

صادق ورمزیار درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: نباید با یک گل از زمین خارج می‌شدیم. متاسفانه بازیکنان ما چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند و داور نیز یکی از گل‌های سالم ما را مردود اعلام کرد. همین عوامل باعث شد تا نتوانیم با گل‌های بیشتر پیروز بازی باشیم.

وی تصریح کرد: هر چند که زمین بازی ناهموار، گل‌آلود و سنگین بود اما، بازیکنان ما پس از داربی روحیه‌ی مضاعفی برای این بازی داشتند و آنچه را که از آنها خواستیم در زمین پیاده کردند.

مربی استقلال با اشاره به این که پگاه نیز فراتر از انتظار ظاهر شد، افزود: تیم پگاه به دلیل این که در انتهای جدول قرار دارد و از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، برای شکست استقلال به میدان آمده بود که در این امر ناکام ماند.

وی درخصوص عدم گلزنی برهانی تاکید کرد: برهانی یکی از بهترین مهاجمان و یک هنرمند است، زیرا بازیکنی که برای خود موقعیت‌های گل فراوانی ایجاد می‌کند، هنرمند است. فقط در ضربات آخر کمی بی‌دقت است که باید بیشتر تمرین کند. وظیفه‌ی ما کمک به این بازیکن برای برطرف کردن این مشکل است.

مربی استقلال با تاکید بر اینکه مرفاوی روی نیمکت نبوده است، خاطر نشان کرد: مرفاوی به هیچ عنوان روی نیمکت نبود. وی فقط برای دقایقی از داخل تونل به تماشای بازی پرداخت و سپس آنجا را ترک کرد.

ورمزیار درباره‌ی داوری گفت: گویا مردود اعلام کردن گل‌های ما از طرف داوران عادت شده است. داور باید در بازی مقابل پگاه دقت بیشتری انجام می‌داد اما، درمجموع به وی خسته نباشید می‌گویم.

وی در پایان از درگیری قربانی و صادقی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: من از درگیری این دو بازیکن اطلاعی ندارم. اگر صحبتی هم بین آنها رد و بدل شده، این موضوع برطرف شده است. زیرا در پایان بازی با یکدیگر همانند دو برادر برخورد می‌کردند.


¤نویسنده: مهدی بهمنی

? نوشته های دیگران()

! در حق قلعه نویی نامردی نکنید

سه شنبه 86/3/15 :: ساعت 2:53 عصر

اول از همه طرفدار قلعه نویی یا حجازی ساخته ذهن دشمنای استقلاله که بین ماها تفرقه بندازن ماها همه طرفدار استقلال هستیم و همه اسطوره ها برامون ارزشمندن.

ببینید الان قلعه نویی به این موفقیت دست پیدا کرده که سر مربی تیم ملی بشه و  همیشه هم گفته که اول از همه یه استقلالیه و بعد مربی تیم ملی.
ولی این مسئله برای خیلیا از جمله مدیرعامل جاه طلب لنگ و ... خیلی سخته که مربی تیم ملی یه استقلالی باشه و برای همین هم تو مطبوعات و خبرگذاریها شروع کردن جو رو بر علیه قلعه نویی درست کردن.
اول میان طرفدارای لنگ قلعه نویی رو خراب کردن و حالا هم موقعیت رو مناسب دیدن تا امیر رو جلوی استقلالیا خراب کنن.
متاسفانه بعضی از پیشکسوتها مثل حاجیلو هم تحت تاثیر همین جو منفی علیه قلعه نویی حرف میزنن که این به دشمنای استقلال و قلعه نویی کمک میکنه تا به هدفشون که همون برکناری قلعه نویی از تیم ملی هست برسن.
به هر حال قلعه نویی- حجازی - مرفاوی و حتی پورحیدری زمان مربی گری تو استقلال سختیهای زیادی رو تحمل کردن(نداشتن دروازه بان ذخیره مناسب تو فینال جام باشگاهها برای حجازی - نداشتن دفع جلو زن برای قلعه نویی که مجبور شد تو داربی برای اولین بار صادقی رو بازی بده و ...)
پس نباید ما طرفدارا اینا رو فراموش کنیم و بی محابا به اسطوره های استقلال بتازیم.
من بازی با جوبیلو تو استادیوم بودم که یه سری میگفتن حجازی حیا کن استقلال رو رها کن -بازی با سایپا هم که حجازی بعدش رفت همینطور اونروزها موقع برگشتن به خونه اشک میریختم که چرا کسی نگفت که تو فینال جام باشگاهها ما دروازه بان غیر از یحیوی نداشتیم و برومند هم مصدوم بود - چرا بازی با سایپا کسی نگفت که موسوی دروازه خالی رو به اوت زد یا برومند هد ابوالقاسم پور از  پشت 18 قدم رو لایی خورد و همه به حجازی بد و بیراه گفتن چرا کسی نگفت حجازی با یه سری بازیکن گمنام مثل نوری - چینی - محمودی - یحیوی - کعبیان فر - راستی - مهرانپور و ... قهرمان ایران شد چرا کسی نگفت حجازی العین و الهلال رو تو امارات با چه صلابتی شکست داد چرا کسی نگفت حجازی اتو اولین سال حضورش تو جام در جام با دست خالی تو عربستان تا دقیقه 120 با الهلال جنگید .
الان هم در مورد قلعه نویی چرا کسی نمیگه که وقتی قلعه نویی اومد استقلال همین آقای حاجیلو سرپرست استقلال بود و تو صحبت با هاشمی نصب تعلل کرد تا مهدی فکر کنه نمیخوانش و بره به یه تیم دیگه - چرا کسی نمیگه قلعه نویی تیمی که گرفت سه تا دفاع داشت که سبو و لطفی دو تا از اونا تا دو سال بعد مصدوم بودن و حتی یک دقیقه هم برای تیم بازی نکردن تا امیر مجبور بشه پیروز و امیرحسین رو از تیم امید بیاره تو داربی فیکس بزاره تو زمین.
چرا کسی نمیگه امیر کسی بود که جلوی دروازه بانایی مثل برومند و طباطبایی به وحید فرصت داد تا امروز ناجی تیم ما بشه.
چرا ما یادمون میره که خسرو حیدری به خاطر دو قرون بیشتر اون موقع رفت پیکان نه به خاطر امیر.
چرا نمیگید اگه قرار بود سامره فیکس باشه باید عنایتی رو چکار میکرد.
چرا ما ها همه بازیچه دست دشمنای استقلال شدیم.
چرا میذاریم بازیمون بدن یه روز علیه قلعه نویی - یه روز علیه حجازی - یه روز علیه مرفاوی و ... و هر روز علیه اسطوره هامون موضع میگیریم .

به هر حال ماها طرفدار فرد نیستیم و طرفدار اسم بزرگ استقلال (تاج) هستیم

اس اسادامه عکسها...

¤نویسنده: مهدی بهمنی

? نوشته های دیگران()

<      1   2      

! لیست کل یادداشت های این وبلاگ