نصب دوربین مداربسته در خانه مستاجران - ****شهدا شرمنده ایم**** شهدا شرمنده ایم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوقات شرعی
امروز : پنج شنبه 103 اردیبهشت 13
u ****شهدا شرمنده ایم****

هیچ شرفى برتر از اسلام نیست ، و نه عزتى ارجمندتر از پرهیزگارى و نه پناهگاهى نکوتر از خویشتندارى ، و نه پایمردیى پیروزتر از توبت و نه گنجى پرمایه‏تر از قناعت . و هیچ مال درویشى را چنان نزداید که آدمى به روزى روزانه بسنده نماید ، و آن که به روزى روزانه اکتفا کرد آسایش خود را فراهم آورد و در راحت و تن آسانى جاى کرد ، و دوستى دنیا کلید دشوارى است و بارگى گرفتارى ، و آز و خودبینى و رشک موجب بى‏پروا افتادن است در گناهان ، و درویشى فراهم کننده همه زشتیهاست در انسان . [نهج البلاغه]

:: خانه

:: مدیریت وبلاگ

:: پست الکترونیک

:: شناسنامه

:: کل بازدیدها: 233338

:: بازدیدهای امروز :28

:: بازدیدهای دیروز :20

vپیوندهای روزانه

سایت مراجع معظم تقلید و علماء شیعه [154]
بهترین یادگاری [237]
بروبچ قمی حالشو ببرن [209]
فارسی نگار [80]
کانون هادیان امت (مسجد امام هادی قم) [115]
.: جدول لیگ برتر :. [162]
دیکشنری [158]
استقلالیها [542]
ایران ورزشی [159]
روزناما خبرورزشی [227]
به لحظه ترین اخبار فوتبال ایران [164]
هیئت انصارالمهدی [218]
جگر داری بیا تو [482]
[آرشیو(13)]

vدرباره من

****شهدا شرمنده ایم****

مدیر وبلاگ : مهدی بهمنی[186]
نویسندگان وبلاگ :
داداش کوچولو
داداش کوچولو (@)[8]

عبدالله
عبدالله (@)[22]


گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه ، و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست

vلوگوی وبلاگ

****شهدا شرمنده ایم****

v لینک وبلاگ دوستان

دشت جنون
اس ام اس عاشقانه
بنده ی خدا
یک کلمه حرف حساب
اردبیل شهری برای همه
دوباره سبز می شویم...
نور
جاده خاطره ها
بانک مقالات روانشناسی
صفحات انتظار در فراق گل نرگس
سوز و گداز
طلبه میلیونر
کشکول
حسن تنهاترین سردار دنیاست
.: شهر عشق :.
پر شکسته
* امام مبین *
منتظر ظهور

v لوگوی وبلاگ دوستان
















vفهرست موضوعی یادداشت ها

فناوری اطلاعات[116] . موبایل و ترفند[5] . فوتبال[3] . عکسها و تصاویر جالب[2] . ترفند[2] . کامپیوتر[2] . ویندوز[2] . کامپیوتر . کلیپ بورد . کفش . مایکروسافت . مجتبی جباری . مرورگر . نرم افزارهای عیب یابی . همجنس‌بازی . واعظی آشتیانی . وسواس . ترفندستان . حافظه . روسپیگری . سکس . سوسک . سیستم عامل . شهادت . شهدا . شیطان . عجیب‌ . عطار . عید غدیر خم . غزه . فاطمه معصومه . فراکسیون . فوق العاده . فیلمهای سکسی . قطبی . SMS . آبی . استقلال و منصوریان و امیر قلعه نویی و داش علی منصوریان . اسقلالی . اعتیاد . اعیاد و عزاداریها . المپیک . المنتظر . امام رضا(ع) . امام صادق . امیر قلعه نوعی . اینترنت . اینترنت اکسپلورر . بسیجی . بیت‌المال . پرسپولیس . تجاوز جنسی .

vمطالب قبلی

فمژناوری اطلاعات
دانشگاه مجازی
ایمیل و اینترنت
عکسها و تصاویر جالب
مذهبی
عاشقانه
اجتماعی
ورزشی
مناسبتها
متفرقه
اس ام اس
داستان و مطالب جالب
علمی
سیاسی

vآهنگ وبلاگ

vوضعیت من در یاهو

یــــاهـو

vاشتراک در خبرنامه

 

! نصب دوربین مداربسته در خانه مستاجران

جمعه 88/7/17 :: ساعت 4:48 صبح

مرد صاحبخانه‌ای که با نصب دوربین‌های مداربسته در خانه مستاجران خود، اقدام به فیلمبرداری می‌کرد، از سوی ماموران پایگاه دوم اطلاعات امنیت تهران در غرب پایتخت دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، اوایل مهرماه جاری مردی به پایگاه دوم اطلاعات امنیت پلیس تهران مراجعه و از صاحبخانه‌اش شکایت کرد.

مرد شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش، من و همسرم به عنوان مستاجر به خانه‌ای در غرب پایتخت نقل مکان کردیم، پس از عقد قرارداد با صاحبخانه، قرار شد به مدت یک‌سال به عنوان مستاجره در خانه وی زندگی کنیم.

از یک ماه قبل، قرار بود یک خط تلفن برای خانه‌ام وصل کند، اما کاری از پیش نبرد تا این‌که خودم تصمیم گرفتم با شرکت مخابرات تماس بگیرم و در ارتباط با نصب تلفن اقدام کنم.

روز گذشته وقتی متصدی مخابرات به خانه‌ام آمد و در حال نصب سیم‌های مربوط به تلفن بود، متوجه شد چند سیم مختلف در محل فوق نصب شده است. بنابر این پس از بررسی سیم‌های نصب‌شده در مکان تلفن، عنوان کرد؛ این سیم‌ها مربوط به تلفن نبوده و برای دوربین‌های مداربسته است.

کشف راز دوربین‌های مداربسته

شاکی ادامه داد: با مشکوک شدن به موضوع همراه متصدی مخابرات، به بررسی‌ محل‌هایی که سیم‌های مرتبط با دوربین مداربسته نصب شده بود، پرداختیم و متوجه شدیم چند دستگاه دوربین مداربسته در حمام و ? نقطه دیگر از خانه‌ام نصب شده است.

وی گفت:‌با مشاهده دوربین‌ها بشدت شوکه شدم و آنها را بلافاصله قطع کردم و به بازبینی فیلم‌های ثبت شده در آن پرداختم که متوجه شدم تصاویر من و همسرم در آن ثبت شده است.

از مرد صاحبخانه شکایت دارم و نمی‌دانم چرا با نصب این دوربین‌ها، اقدام به تجسس در زندگی ما کرده است.

پس از شکایت این مرد، پرونده‌ای تشکیل شد و ماموران با هماهنگی قضایی به خانه مرد صاحبخانه که در طبقه سوم آپارتمان زندگی می‌کرد، اعزام شدند و مرد صاحبخانه را که فرد میانسالی بود، شناسایی و دستگیر کردند و او برای تحقیقات لازم به پایگاه دوم اطلاعات و امنیت پلیس تهران انتقال یافت.

ماموران پس از بررسی خانه مرد صاحبخانه موفق به کشف یک دستگاه دوربین مداربسته شدند که در بازبینی از این دوربین، فیلم‌هایی که مربوط به این زن و مرد جوان هم بود کشف و ضبط شد.

کشف ?? حلقه سی‌دی از تصاویر خانوادگی

به این ترتیب، ماموران با هماهنگی قضایی به بازرسی از خانه مرد صاحبخانه پرداختند و ?? حلقه سی‌دی که مربوط به تصاویر خانواده‌های مختلفی بود، کشف و ضبط شد.

با انتقال صاحبخانه به مرکز پلیس، وی مورد بازجویی قرار گرفت و در اظهاراتش به پلیس گفت: من به تنهایی در آپارتمانم زندگی می‌کردم و به خاطر این تنهایی و تاثیرپذیری از فیلم‌های ماهواره‌ای، از چند سال قبل تصمیم گرفتم با تهیه فیلم از زندگی خصوصی مردم و تماشای آنها اوقات تنهایی‌ام را بگذرانم.

به این‌ ترتیب، فقط زوج‌های جوان را به عنوان مستاجر انتخاب می‌کردم و از آنها بابت هزینه مسکن، مبالغ کمتری می‌گرفتم تا آنها مشتاق شوند و به عنوان مستاجر به مدت یک‌سال در خانه‌ام بمانند.

متهم ادامه داد: بنابر این، قبل از آن‌که ? مستاجر به خانه‌ام نقل مکان کنند، دوربین‌های مداربسته را به طرز ماهرانه‌ای در طبقه آنها نصب می‌کردم و پس از چند ماه وقتی که خانواده‌ها به مسافرت می‌رفتند، با کلید یدکی که همراهم بود، به منازل آنها می‌رفتم و نوارهای ثبت‌شده موجود در دوربین‌های مداربسته را برمی‌داشتم و نوارهای جدید را جایگزین می‌کردم و حلقه‌های سی‌دی را در خانه‌ام نگهداری کرده و هرازگاهی آنها را مشاهده می‌کردم و نزد من محفوظ بود.

به دنبال اظهارات متهم، قرار قانونی برای وی صادر شد تا پس از پایان تحقیقات، پرونده وی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شود.

برگرفته شده از تابناک


¤نویسنده: مهدی بهمنی

? نوشته های دیگران()


! لیست کل یادداشت های این وبلاگ